Translate

niedziela, 23 marca 2014

Koniec sezonu zimowego: Piękne chwile- Kamil Stoch dziękujemy!

Cześć!

Z dzisiejszym dniem kończy się sezon zimowy dla naszych skoczków! Związku z tym dzisiejszy post chciałabym poświęcić Kamilowi Stochowi. Planowałam ją już od dawna, ale czekałam aż do ostatnich zawodów w Planicy :)

hmm nie wiem od czego zacząć, ale chyba najlepiej do początku... Jeśli ktoś pamięta początki mojego bloga, to pewnie czytał pierwsze dwa posty, związane również z Kamilem- od niego dostałam pierwszy autograf na karcie(odpowiedź na mój list):


Nie będę się rozpisywać jak i kiedy go zdobyłam, bo to nie temat na dzisiaj. Do tej pory, czyli przez ok. rok. udało mi się zdobyć kilka kart, zdjęć z autografem Kamila (osobiście, jak i drogą pocztową).
Oto kilka z nich:



 (Po wygranej w konkursie Eve-nementów otrzymałam od niego także miły list ^_^)

To był zdecydowanie najlepszy sezon dla Stocha, jak i dla całej drużyny! Wielkie emocje nie do opisania!!! Cieszę się, że miałam okazję ich doświadczyć (mimo, że przed telewizorem). Kamil dostarczył nam nie tylko złote medale w Soczi, Kryształową Kulę, radość i dumę, ale także łzy, łzy wzruszenia... Myślę, że dla każdego polskiego kibica wielkim przeżyciem, można by nawet rzec, że wyróżnieniem, było słyszeć nieraz  "Mazurek Dąbrowskiego" i naszego skoczka stojącego na najwyższym stopniu podium! :)



Dzięki wygranym zawodom na Igrzyskach, polskie skoki zyskały kolejnych fanów tego sportu. Osobiście nie przepadam za słowem "fan". O sobie mogłabym powiedzieć: "Jestem wielkim i oddanym kibicem skoków narciarskich"...a nie sezonowcem. Na tym zakończę ten temat :)

Sam Kamil jest wspaniałym przykładem dla młodych ludzi. Wszystko osiągnął dzięki bardzo ciężkiej pracy!- Za to należy mu się ogromny szacunek :)
Już chyba każdy miał okazję widzieć filmik z małym Kamilem i posłuchać jego wypowiedzi:


Podziwiam go, że wytrzymał presję przed Igrzyskami i tę związaną z Klasyfikacją Generalną Pucharu 2013/2014. Oto jego dzisiejsza wypowiedź, po tym, jak odebrał w Planicy swoją pierwszą Kryształową Kulę w karierze:

"Chciałem być mistrzem olimpijskim i mistrzem świata. Chciałem też wygrać Kryształową Kulę. Tylko że wtedy te marzenia były takie odległe. Ten cel był gdzieś daleko, ale cały czas do niego dążyłem i zbliżałem się małymi kroczkami. Nie wiedziałem, kiedy to osiągnę. Czy za rok, czy może za dziesięć lat. Cały czas jednak wierzyłem w to, że to nastąpi. W dalszym ciągu to jest taki piękny sen, z którego nie chcę się obudzić."









Przez te kilka miesięcy obejrzałam chyba wszystkie możliwe wywiady ze skoczkami. Kamil w każdej swojej wypowiedzi podkreśla, że nie byłby skoczkiem z takim osiągnięciami, gdyby nie jego rodzina, trenerzy, inni ludzie( których spotkał na swojej drodze życia)...i Pan Bóg.


Na koniec chce dodać, że jestem bardzo szczęśliwa, wzruszona i dumna z tak wspaniałego sezonu i naszych skoczków! :) Już nie mogę doczekać się następnych startów Polaków <3
Przy tej okazji po raz pierwszy wstawiam swoje zdjęcie z Kamilem:

(Wisła 2013)
Do następnego, Majka ;)

6 komentarzy:

  1. Zdjęcie ze Stochem? O.o Mega zazdro! Gratuluję!

    autografkiszymona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze ;o ale masz tych jego grafów! xD
    zazdroszczę spotkania! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu autografów!:D
    a sezon świetny, szkoda, że się skończył.. ale należy się trochę odpoczynku naszym Mistrzom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :D gratuluję autografów i zdjęcia z Kamilem! :D

    OdpowiedzUsuń