Translate

środa, 16 kwietnia 2014

Cezary Żak :)

Cześć!

Przepraszam za takie opóźnienie! Teraz zbliżają się święta, więc też dokładnie nie wiem, kiedy umieszczę kolejny wpis :)

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od świetnego, polskiego aktora- Cezarego Żaka:


 
Za niecały miesiąc przyjadą do mnie ludzie z wymiany uczniowskiej, dlatego w szkole trwają przygotowania na te spotkanie. Z Comeniusa (nasz projekt) byłam 2 razy na wyjeździe: na Łotwie i w Turcji (pisałam o tym: http://autografyteczazbierane.blogspot.com/2013/11/joanna-brodzik-i-krotka-relacja-z.html ), dlatego do domu przyjmuję dwie osoby :) Tj. już kiedyś pisałam, ludzie z Turcji zrobili na mnie mega pozytywne wrażenie, więc postanowiłam, że to właśnie z tego państwa przyjmę 2 dziewczyny ^_^ Już nie mogę się doczekać!

Na zakończenie:
Do następnego, Majka ;)

12 komentarzy: