Translate

sobota, 12 kwietnia 2014

Michał Mikołajczak

Hejka!

Kolejny spóźniony post :/ Niestety czasami po prostu nie znajdę odpowiedniego czasu na napisanie notki.

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od młodego aktora, znanego głównie z "Prawa Agaty"- Michała Mikołajczaka:


 
Muzyka, muzyka, muzyka wszędzie! Nie wyobrażam sobie życia bez niej ^_^ Gdy tylko mam wolną chwilę, "odpoczywam" słuchając ulubionych piosenek...
 

 
Jeśli chodzi o rodzaje muzyki, to raczej nie jestem wybredna, no chyba, że naprawdę coś mi się nie podoba :) Chodzę do szkoły muzycznej, często słucham radia i oglądam telewizję, więc mam do czynienia z różnymi "nutami" wpadającymi do ucha ;)
Nie wiem, dlaczego właśnie ten temat podjęłam o takiej godzinie, ale widocznie muzyka we mnie jest niezależnie od pory dnia :D

 
Do następnego, Majka ;)

PS Dziękuję za ponad 14000 wyświetleń! :*

5 komentarzy: