Translate

niedziela, 27 kwietnia 2014

Wspaniały dzień dla Polaków+ wymarzony autograf- Amanda Seyfried

Cześć!

Trzy dni szkoły, a potem majówka. Macie jakieś plany na te wolne dni?
Dzisiejszy dzień był i myślę, że nadal jest dla nas- Polaków fantastyczny...ale o tym za chwilę.

Przedstawiam Wam mój wymarzony autograf od wspaniałej, amerykańskiej aktorki, znanej z wielu dobrych filmów- Amandy Seyfried:



 
Dzisiaj Polak- Karol Wojtyła stał się oficjalnie świętym! Myślę, że
 Jan Paweł II był, jest i będzie wielką nagrodą od Boga <3
 Ciężko jest mi się odnieść do czasów kiedy "nasz" papież żył, ponieważ z tego okresu niewiele pamiętam. Jednak bardzo dobrze zapamiętałam dzień pogrzebu. Może nie są to odpowiednie słowa i przemyślenia akurat na bloga...
Tamtego smutnego dnia, jako mała dziewczynka, byłam zła, byłam bardzo smutna, że nie udało mi się zobaczyć Ojca Świętego na żywo!!! :(

 
Dzisiaj pozostają nam tylko mądre słowa Świętego Jana Pawła II wypowiadane do ludzi. W życiu codziennym powinniśmy się nimi kierować !
Oto jedno z moich ulubionych zdań wypowiedzianych przez papieża:


Na koniec dodam, że jestem ogromnie szczęśliwa, ponieważ byłam świadkiem (nawet jeśli tylko przed telewizorem) takiego pełnego wzruszeń wydarzenia! <3

Do następnego, Majka ;)

8 komentarzy:

  1. gratuluję :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez posiadam autograf Amandy, swoja droga zastanawiam sie czy to rzeczywiscie ona odpisuje i podpisuje wszystkie te zdjecia. Papiez wielkim czlowiekiem byl i kazdemu go brakuje, kazdy mysle w glebi duszy przezywal po swojemu ten dzien jak i dzien pogrzebu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń