Translate

poniedziałek, 5 maja 2014

Daria Widawska

Cześć!

Chwilkę mnie nie było... Dużo obowiązków i majówka poza domem, po prostu tak wyszło :P

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiej aktorki- Darii Widawskiej:

 
Majówkę spędziłam z rodzinką w Poznaniu. Było wspaniale! Nawet nie przypuszczałam, że Poznań jest tak śliczny, szczególnie wieczorami ^_^

 
Piękne, zabytkowe uliczki dodają uroku temu miejscu. Zawsze Kraków wydawał mi jedynym takim miastem, jednak teraz na drugim miejscu po nim stawiam Poznań :)
 
 
Pozdrawiam wszystkich kolekcjonerów (i nie tylko) z Poznania! :)
 
Przyjeżdżają do mnie jutro dziewczyny z wymiany uczniowskiej z Turcji i zostają do niedzieli, więc będzie wesoło :D Miłego tygodnia!
 
Do następnego, Majka ;)


14 komentarzy:

  1. Serdecznie Gratuluję ! miałem okazję spotkać panią Darie bardzo sympatyczna osoba i świetna, utalentowana aktorka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Bardzo ładne zdjęcie!
    Jestem z okolicy Poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) Poznan jest super :) to moje kochane rodzinne miasto :) szkoda ze juz tam nie mieszkam :( buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! :) dodałam Cię do polecanych, zapraszam do mnie: http://autografyoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń