Translate

poniedziałek, 12 maja 2014

Krzysztof Tyniec

Hejka!

Cóż za tydzień!!! Ostatnia wymiana- przyjazd obcokrajowców i oficjalne zamknięcie projektu w Polsce :( Było wiele smutku i łez...,ale coś więcej o mojej przygodzie z Comeniusem już w następnej notce ;)

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiego aktora- Krzysztofa Tyńca:


 
Znowu mam wiele materiałów, lekcji do nadrobienia. Coś kosztem czegoś :)

A wy bierzecie udział w jakiś projektach pozwalających na wyjazdy, wymianach, dzięki którym można poznać nowych ludzi??? Jeśli tak, to śmiało piszcie w komentarzach i przy następnym moim wpisie będziemy mogli podzielić się swoimi doświadczeniami! :D

Dzisiaj już żegnam i życzę udanego tygodnia!
 
 Do następnego, Majka ;)

12 komentarzy:

  1. Super autograf :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    U mnie w szkole jest projekt Comenius, wymiany chyba z Austrią Niemcami i Włochami, ale dla mnie wiecznie brakuje miejsca :D hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pana Krzysztofa! Gratulacje ;D Jeśli miałabyś chwilke to wpadnij do mnie http://natienchanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń