Translate

poniedziałek, 19 maja 2014

Marek Kamiński+ wspaniali ludzie, niezapomniane chwile- wymiana uczniowska!

Hejka!

Obowiązki wzywały i nadal wzywają, ale kolejny wpis musi być! ^_^

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiego polarnika, podróżnika- Marka Kamińskiego:

 
Wymiana uczniowska- Comenius...mówi Wam to coś? W niektórych szkołach jest realizowany ten projekt (np. A Zawieja w komentarzu pod ostatnim postem wspomniała o tym).
Moja szkoła wraz ze szkołami z Litwy, Łotwy, Hiszpanii i Turcji brała udział w projekcie przez 2 lata. Miałam to szczęście, że akurat w latach 2012-2014 udało mi się przyjść do tej szkoły i od razu zapisać się do projektu :)

Teraz, z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że to był bardzo dobry wybór! Z Comeniusa byłam na 2 wyjazdach- na Łotwie (w Rydze) i w Turcji ( kiedyś o tym pisałam http://autografyteczazbierane.blogspot.com/2013/11/joanna-brodzik-i-krotka-relacja-z.html ).

Tydzień temu (6-11 maja) w mojej szkole odbyła się piąta i już ostatnia wymiana, po czym nastąpiło oficjalne zamknięcie projektu "Comenius".

 
Staraliśmy się każdą wolną chwilę spędzać razem!
 
 
Wszyscy uczniowie ze szkół partnerskich wyjechali w niedzielę. Było wiele smutku i łez. Każdy czuł, że to już koniec naszej przygody...i jest małe prawdopodobieństwo, że jeszcze kiedykolwiek się spotkamy. Oczywiście kontakty utrzymywać będziemy dalej, ale to już nie to samo :/
 
 
...i tak jak to zawsze mówimy:" Mamy wspaniałe wspomnienia, które na zawsze w nas pozostaną"!!!
 
 
Wszystkich zachęcam do udziału w tego typu projektach. :D Naprawdę warto!
 

Do następnego, Majka ;)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję! Świetny autograf od świetnego człowieka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. :D
    U mnie w szkole już tego projektu chyba nie będzie w przyszłym roku szkolnym, bo już 2 razy był realizowany, ale szkoda, bo to świetna sprawa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w szkole podobnie :/ szkoda trochę...teraz czekam na następne wymiany :D

      Usuń