Translate

piątek, 27 czerwca 2014

Sławomir Szmal!

Hejka!

Przepraszam! Moja długa nieobecność spowodowana była brakiem czasu i wyjazdem do Włoch (w następnym poście wspomnę coś więcej o tej podróży).

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od mojego ulubionego bramkarza, fantastycznego szczypiornisty- Sławomira Szmala:


Z racji tego, że mam lekkie wyrzuty sumienia, postanowiłam, że do tej noki załączę także moje zdjęcie sprzed 5/6 lat z tym oto sportowcem :D


Pamiętam, że od czasu, kiedy zrobiłam sobie zdjęcie z panem Sławkiem po meczu Polska- Turcja (Polska oczywiście wygrała!), to moje zainteresowanie do piłki ręcznej wzrosło :) Zdjęcie nie jest aktualne, ale uwielbiam je!

Tak jak wspomniałam w następnym poście co nie co o mojej wycieczce do Włoch ;)



Do następnego, Majka ;)

10 komentarzy: