Translate

niedziela, 20 lipca 2014

Andreas Wank i Richard Freitag

Hejka!

Lipiec już prawie za nami :/ Wakacje płyną. Dobrze, że chociaż pogoda dopisuje :)
W Wiśle Malince zaczął się już sezon letni, MP zakończone. Za tydzień LPG, na których wystartują między innymi Niemcy.
 Przedstawiam Wam autografy na kartach od Andreasa Wanka i Richarda Freitaga:

 
 


Jutro ponownie jadę do Łodzi, ale nie turystycznie, a szpitalnie. Długo na to czekałam i wierzę, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Szczerze mówiąc nawet nie wiem, co może mnie czekać, bo ostatni raz leżałam w szpitalu, jak miałam 3 latka ;) Oby było wi-fi... :D

Jak tylko wyjdę, w miarę możliwości postaram się umieścić jakiś post. Do usłyszenia niebawem!

i oby wiara mnie nie zawiodła...
 
Do następnego, Majka ;)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Trzymam kciuki, żeby wszystko było po Twojej mysli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje. 3mam kciuki :) szybkiego powrotu do zdrowia :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzooo dziękuję! <3 Pozdrawia z Łodzi :*

      Usuń
  3. Gratuluję! :) Szybkiego powrotu do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam wszystkich na strone SkokiNews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja

    OdpowiedzUsuń