Translate

sobota, 12 lipca 2014

Piotr Grabarczyk i krótka relacja z wyjazdu do Włoch ;)

Hejka!

Leniwy, sobotni wieczór trwa. Dzisiaj pogoda nie była tak piękna, jak przez ostatni tydzień :/ Tak jak już kiedyś wspominałam, umieszczę kilka zdjęć z czerwcowego wyjazdu
 do Włoch, zahaczając o Austrię, Lichtenstein i Niemcy :)

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf, który udało mi się zdobyć na meczu w Gdańsku, od polskiego szczypiornisty- Piotra Grabarczyka:


Tak jak wspomniałam wyżej, przez niecały tydzień udało nam się zobaczyć bardzo dużo miejsc! Pogoda dopisywała, więc chęć do zwiedzania była dodatkowo większa :)




Wiedeń, Wenecja...śliczne, przepełnione turystami miejsca. Urokliwe uliczki, włoskie dialogi i zapach pysznej pizzy. Rzym to według mnie klasa sama w sobie. Traktuję to miasto z wielkim szacunkiem. Największe wrażenie zrobił na mnie Watykan :)


 
Jak z każdej podróży, przywiozłam ze sobą dużo zdjęć, wspomnień i doświadczeń, które na pewno w przyszłości się przydadzą :) Rzym był trzecim i ostatnim moim wymarzonym miastem w Europie, które chciałam zobaczyć <3 Zdecydowanie nie zawiodłam się! Wszystko było tak jak na pocztówkach...

Takim akcentem/zdjęciem pragnę zakończyć moją podróż po starożytnym i urokliwym Rzymie:
(przed Koloseum)

Na koniec dodam, że: " Każda chwila naszego życia jest warta fortunę, bo nigdy już się nie powtórzy!"
 
Do następnego, Majka ;)

9 komentarzy: