Translate

wtorek, 8 lipca 2014

Zbigniew Bródka i niezły początek wakacji!

Hejka!

Jak minął Wam pierwszy tydzień wakacji??

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od sportowca, który ostro "zamieszał" na Igrzyskach w Sochi-mowa o Zbigniewie Bródce:
(Co prawda do p. Zbyszka wysłałam 2 swoje zdjęcia, a otrzymałam 2 takie same jak poniżej, to i tak się cieszę ze zdobyczy).

 
Ostatnio moje życie również było zamieszane, niespodziewanie spektakularne i tajemnicze. Przez miniony tydzień wydarzyło się...wow! Może to już jest lekko oklepane itd., ale po prostu dzisiaj mogę powiedzieć, że gdzieś czasami szczęście się do nas uśmiecha w mniejszym lub większym stopniu i dlatego WARTO MARZYĆ! W czwartek przekonałam się, że to czego pragnęłam przez ostatnie 10 lat, w końcu może się spełnić ^_^

Jak u Was początek lipca i plany na wakacje? Ja dopiero co wróciłam z Łodzi i Warszawy, więc jest nieźle :D
 
Do następnego, Majka ;)

PS Zapomniałam o relacji z wycieczki do Włoch...

9 komentarzy: