Translate

wtorek, 19 sierpnia 2014

Minął już rok, ale trzeba iść dalej... ;)

Witajcie!

Ale się stęskniłam! :D 19 dni rozłąki...co się odwlecze, to nie uciecze. Wyjazd w góry, potem kolejne leczenie i nawet nie miałam okazji, aby wstawić notkę odnoście roczku, który minął 08.08.2014r. Pamiętam, jakby to było wczoraj.

Aż trudno jest mi w to uwierzyć , ale rzeczywiście minął już rok. Mimo, że nie mam zbyt wielu czytelników, a blog nie jest super profesjonalny, to cieszę się, że mogę tutaj coś "tworzyć". Dawało, daje i myślę, że będzie mi to dawało wielką satysfakcję i radość. :)

Podsumowując tylko miniony rok, postanowiłam zrobić małe wyliczenia i wyszło, że dostałam:
-82 autografy od aktorów
-60 od sportowców
-28 od dziennikarzy, projektantów, podróżników itd.
 
Według mnie jest to całkiem niezła sumka, biorąc pod uwagę, że autografy są wyłącznie na zdjęciach, kartach ;) Czasami malutką przeszkodą bywał czas, a raczej jego brak...
 



 
Kilka kartek z mojego albumu... ^_^
 
Ostatnio dodałam nową stronę- WYMIANA oraz zaopatrzyłam KONTAKT w więcej info o mnie ;)
Chciałam również dodać pokaz slajdów, no ale niestety nie wypaliły zdjęcia :(
 
Na koniec dodam, że za rok chciałabym również pisać podobny post, ale chwaląc się już o wiele większą kolekcją autografów, szczególnie zdobytych osobiście lub z zagranicy! <3
 
Trzymajcie się kochani i wierzcie w marzenia!!!
 
 
Do następnego, Majka ;) 


8 komentarzy:

  1. Moje gratulację! Życzę Ci, alby kolekcja się powiększała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje.Powodzenia w zbieraniu dalej autografow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, żeby kolejny rok był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym kolekcjonowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! I życzę powiększania kolekcji żeby z każdym rokiem było coraz więcej autografów! :)

    OdpowiedzUsuń