Translate

niedziela, 21 września 2014

Andrea Anstasi i nasi wspaniali siatkarze!!!

Cześć!

Na brak nauki nie narzekam. Dodatkowo przyplątało się do mnie jakieś przeziębienie :/ Wczoraj byłam na Festiwalu Filmowym w Gdyni :) O tym w kolejnych notkach.

Dzisiaj przedstawiam autografy od cudownego trenera, jakim jest Andrea Anastasi. Dodam jeszcze, że po tym jak otrzymałam autograf we wtorek, mój tatuś powiedział: "Z Brazylią na pewno wygramy, tak było również, gdy zdobyłaś autograf od Stocha i zdobył Mistrzostwo!"<3 Stało się- wygraliśmy z Brazylią 3:2! :)
 



(jedno ze zdjęć znajduje się w zakładce WYMIANA)

Ostatnie tygodnie są wyjątkowe dla kibiców siatkówki! Mistrzostwa Świata w Polsce i jeszcze dodatkowo Polacy dostarczają nam wielu pozytywnych emocji...nic tylko siedzieć i oglądać mecze!- Ja z moją rodzinką nie przepuszczamy żadnego meczu :)

 

To, co robią nasi siatkarze, nie mieści mi się w głowie! Są cudowni! Wygrywają mecze po ciężkich walkach fizycznych, jak i emocjonalnych. Wielki szacunek dla nich :)


 
W związku z MŚ jest ten cały szum medialny, wywiady z zawodnikami- czyli coś, co bardzo lubię :D
Po pierwszym meczu nasz kapitan podsumował to tak:

 
Teraz nie powinno już być dla nas ważne, czy dzisiaj wywalczymy złoto lub srebro. Jako wielki kibic uważam, że polska drużyna dokonała na tych mistrzostwach czegoś wspaniałego i niespodziewanego! <3 Trzymajmy kciuki za dzisiejszy mecz, ale bez względu na wynik bądźmy dumni z Polaków!!!

 
Do następnego, Majka ;)

PS Dziękuję za ponad 20000 wejść :*

11 komentarzy: