Translate

piątek, 12 września 2014

Luiza Złotkowska i Iławski Półmaraton! :)

Cześć!

Już dwa tygodnie nauki w szkole minęły...Nawet  nie zauważyłam kiedy to się stało! Mimo, że w tym roku ograniczyłam lub można by powiedzieć, że zakończyłam swoje zajęcia dodatkowe (szkołę muzyczną), która w poprzednich latach bardzo "wypełniała" mój grafik pozalekcyjny, to i tak czas leci mega szybko! Też macie takie wrażenie?
 
Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiej łyżwiarki szybkiej, srebrnej medalistki igrzysk w Soczi- Luizy Złotkowskiej:
 
 
Skoro już jesteśmy w tematyce sportowej, to wspomnę, że w ostatni weekend nie miałam czasu na wstawienie nowej notki, gdyż byłam wolontariuszką na imprezie sportowej w moim mieście. Mowa o Iławskim Półmaratonie :)
 
 
Cudowna atmosfera, wspaniali ludzi i piękna pogoda przyciągnęła ponad 500 uczestników z całej Polski, którzy mierzyli się z 21km trasą :) Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w takiej imprezie! Zapraszam do Iławy <3
Znalazłam ostatnio także krótki filmik  TVP promujący te miasto i półmaraton: http://www.tvp.pl/olsztyn/magazyny/polskie-wakacje-na-jeziorach/wideo/ilawa/16409986

Do usłyszenia w następnym tygodniu ;) Powodzenia!

 
Do następnego, Majka ;)

11 komentarzy: