Translate

niedziela, 28 września 2014

Maja Ostaszewska i Festiwal Filmowy w Gdyni :)

Cześć!

Niedziela, wieczór...perspektywa zbliżającego się poniedziałku nie jest pocieszająca, ale co zrobić :/

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od świetnej, mega sympatycznej, polskiej aktorki- Mai Ostaszewskiej:



W poprzednią sobotę, dzięki moim kochanym rodzicom, miałam okazję być na Festiwalu Filmowym w Gdyni :)

 Oczywiście, jak to przy takiej imprezie, mogłam spotkać wielu aktorów, reżyserów. Mimo, że sobota była już ostatnim dniem festiwalu, która zakończyła Gala wręczenia Złotych Lwów, to udało mi się zrobić wiele zdjęć z aktorami i zdobyć autografy!(również z p.Ostaszewską)




Przed nami kolejny tydzień...U mnie znowu dużo sprawdzianów, kartkówek itd., więc nudzić się nie będę! Życzę wszystkim powodzenia :)


Do następnego, Majka ;)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć !
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog na, którym to znajdziesz między innymi kolekcję moich autografów. Jeśli chcesz możemy się informować o nowych postach, dodać do linków i obserwować swoje blogi. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog na, którym to znajdziesz między innymi kolekcję moich autografów. Jeśli chcesz możemy się informować o nowych postach, dodać do linków i obserwować swoje blogi. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Och, jak ja ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń