Translate

poniedziałek, 13 października 2014

Michał Żebrowski ;)

Cześć!

Między kolejnym odcinkiem "Top model", wypracowaniem z angielskiego i "studiowaniem" scenariusza jutrzejszej gali w szkole, znalazłam czas na krótką  notkę ;)

Dzisiaj przedstawiam autograf od polskiego aktora- Michała Żebrowskiego:
Autograf zdobyli moi rodzice w teatrze :)

oj ta jesień...przyszła zdecydowanie za szybko :/ rano szaro buro, wieczorami też robi się szybko ciemno- to nie dla mnie...mimo takiego krajobrazu:


Ostatnio oglądałam filmik, który dał mi troszeczkę do myślenia...mimo, że do Dnia Kobiet jeszcze dużo czasu, to postanowiłam dzisiaj udostępnić właśnie ten filmik kierowany do dziewczyn, kobiet :)

https://www.youtube.com/watch?v=_8hgfmFkJhU&list=LLPAOxO49WPBddDluVBJof7A&index=2
 Dziewczyny naprawdę to zobaczcie! :))

Do następnego, Majka ;)

11 komentarzy: