Translate

poniedziałek, 27 października 2014

Piotr Grabowski i wakacyjne wspomnienia...

Cześć!

Mamy już czas zimowy, a mi w głowie ciągle lato i wakacje :(

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiego aktora- Piotra Grabowskiego:


 
Jak już pisałam we wstępie- z lipcem i sierpniem jeszcze się nie pożegnałam... Wakacje minęły bardzo szybko! Teraz mam megaa dużo nauki (jak wiadomo- testy, kartkówki itd.) plus jeszcze dodatkowe zajęcia, więc wydawałoby się, że nie ma już czasu na jakieś wspomnienia, wracanie do czasu sprzed dwóch miesięcy...a jednak!

W tegoroczne wakacje również miałam okazję być w wielu pięknych zakątkach Polski. Oto kilka z nich (m.in. Kazimierz Dolny, Sandomierz, Tatry Wysokie):




 
 
 
No cóż wspomnienia trzeba zostawić na później i zająć się teraz priorytetami :D Pisałam dzisiaj rozprawkę związaną z tym cytatem i jego potraktuję jako motto mojej dzisiejszej notki.
Trzymajcie się!
 
Do następnego, Majka ;)


9 komentarzy: