Translate

wtorek, 21 października 2014

Piotr Nowakowski i film "Bogowie" :)

Hejka!

Szary dzień za oknem...Spadające liście...Wiatr zrywający czapki z głów...Czy tylko ja nie przepadam za jesienią i chłodem? :/

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiego siatkarza, który również miał okazję grać na MŚ- Piotra Nowakowskiego:
Autograf zdobyłam dzięki wymianie ;)

Ponad tydzień temu miałam okazję obejrzeć film pt. "Bogowie", opowiadający historię znanego polskiego kardiochirurga- Zbigniewa Religii.
 


Byłam bardzo ciekawa tego filmu (podobnie jak "Miasta 44"), gdyż na Festiwalu Filmowym w Gdyni zdobył on bardzo wiele nagród! Przede wszystkim główną nagrodę, czyli Złotego Lwa, Nagrodę Dziennikarzy, Nagrodę Publiczności, ale również nagrody za najlepszą rolę męską, najlepszy scenariusz, najlepszą scenografię, najlepszą charakteryzacje...Imponujące!

 
Sam ten fakt sprawił, że musiałam zobaczyć film! :)
...i się nie zawiodłam. Nie jestem jakimś znawcą i ciężko jest mi "Bogowie" porównać, np. z "Miastem 44", natomiast film jest perfekcyjny. Oglądając go, można "przenieść" się w tamte czasy, spróbować wczuć się w sytuacje tam panujące, a przede wszystkim zrozumieć trud i ogromną pracę, jaką włożył doktor Religa w swój sukces! Oczywiście przy wyrażaniu opinii na temat tego filmu, nie można pominąć fantastycznego i profesjonalnego aktora, jakim jest Tomasz Kot.
Naprawdę warto zobaczyć ten film ;)

Cytaty, które bez wątpienia pozostają w głowie:


Do następnego, Majka ;)

6 komentarzy: