Translate

niedziela, 5 października 2014

Sebastian Fabijański i "Miasto 44"

Hejka!

Od poprzedniego weekendu nic się u mnie nie zmieniło...Z dnia na dzień mam wrażenie, że robi się coraz zimniej i jesień jest już bardzo odczuwalna :/

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od mega sympatycznego, polskiego aktora, którego również miałam okazję spotkać na FFG- Sebastiana Fabijańskiego:


W piątek wieczorem miałam okazję być w kinie na filmie "Miasto 44". Szczerze mówiąc, to poszłam na niego z czystej ciekawości, gdyż słyszałam dużo negatywnych opinii na temat tego "dzieła" Jana Komasy. Powiem Wam, że miałam mieszane uczucia. Film zdecydowanie zapiera dech w piersiach, bo wszystko dopracowane pod każdym względem, ale były też 2 sceny, które jak dla mnie były za bardzo "przerysowane"- za dużo efektów specjalnych :)



Chętnie obejrzałabym ten film jeszcze raz! Dostarczył mi on wiele emocji...i chyba nie tylko mi dał on dużo do myślenia. Pierwszy raz się spotkałam z tym, że wszyscy ludzie wychodzący z sali kinowej, milczeli...Pewien rodzaj zadumy przepełniał to pomieszczenie, tuż po zakończeniu seansu.


 Świetni aktorzy, cudowna scenografia i sceny, które na długo pozostaną w pamięci- ten film musicie zobaczyć! Polecam :)


Poniżej zdjęcie z głównym bohaterem "Miasta 44"- Józefem Pawłowskim ;)


Na koniec cytat, który z tego filmu nie da się zapomnieć:

"Uciekniemy tam daleko i nas nigdy nic nie rozłączy. Tylko Ty i ja"
Do następnego, Majka ;)

9 komentarzy: