Translate

sobota, 22 listopada 2014

Maciej Zakościelny, czyli Bronek z "Czasu honoru" :)

 
Hejkaaa!

Nie było mnie tu kupę czasu!!! :( Kocioł w szkole, zajęcia do późna i szybko upływający czas (o którym podkreślam w każdej notce). Nie wierzę, że mogłam dopuścić aż do takiego zaniedbania mojego kochanego bloga...No nic, lepiej późno, niż wcale :)


Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiego aktora, znanego m. in. z "Czasu honoru"- Macieja Zakościelnego:




Ostatniego czasu mam też mały problem z dodawaniem zdjęć do notek z mojego laptopa :( Nie wiem, co się stało...Stwierdziłam, że nie mogę już dłużej czekać i właśnie piszę ten post z innego komputera ;)

Wczoraj dostałam kilka autografów, więc myślę, że w kolejny weekend umieszczę nowy wpis. Trzymajcie się! :)

 
Do następnego, Majka ;)

11 komentarzy:

  1. super zdobycz, na jaki adres pisalas. Ostatnio się opuscilam musze nadrobić zaleglosci, bo to jeden z moich wymarzonych polskich autografow nadal nie zdobyty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. list wysyłałam tak dawno, że już nawet nie pamiętam na jaki adres.. wiem tylko, że nieźle się natrudziłam, żeby znaleźć jakiś kontakt z p. Maćkiem ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie:
    http://autografyilony.blogspot.com/2014/11/145-tomasz-brzyski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie gratuluje podpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki.Tez czekam na odp od Macka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń