Translate

niedziela, 7 grudnia 2014

"Kochanie na kredyt"- Filip Bobek!!! :)

Cześć!

Mamy już grudzień, śniegu niewiele, mróz coraz bardziej daje się we znaki...wczoraj Mikołajki :) W tym roku dzięki moim kochanym rodzicom były one wyjątkowe!

Miałam okazję być i zobaczyć spektakl pt. "Kochanie na kredyt"!!! Ale zanim napiszę kilka słów o tej rewelacyjnej sztuce, to przedstawiam Wam zdjęcia ze spotkania i autograf od mojego ulubionego aktora- Filipa Bobka:








Kochani, jestem tak mega szczęśliwa! Po wczorajszym spotkaniu z p.Filipem unosiłam się nad ziemią z radości *.* Jest to zdecydowanie mój wymarzony autograf!!! Filip okazał się bardzo miłym i sympatycznym człowiekiem! <3



Dzisiaj emocje leciutko opadły, więc wspomnę Wam o tej sztuce, którą bez wątpienia można zaliczyć najlepszych! "Kochanie na kredyt" to świetna komedia dla każdego :) Tutaj możecie przeczytać kilka słów o sztuce: http://kochanienakredyt.pl/?page_id=21

Serdecznie wszystkim polecam ten spektakl ;) W kolejnych notkach postaram się udostępnić inne zdobycze z tamtego wieczoru...

Teraz trzeba się wziąć ostro do pracy, ponieważ nadchodzący tydzień będzie u mnie bardzo ciężki :/ No nic..postaram się być w dobrej myśli!


Do następnego, Majka ;)

15 komentarzy:

  1. gratki :) bardzo lubię Filipa :) śliczne zdjęcie :) i super podpis. Ja jeszcze nie miałam okazji być na przedstawieniu :( za to miałam okazję z Filipem zrobić sobie fotkę :) (byłam na spotkaniu fan clubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś widziałam twoje zdj z Filipem :) teraz mogę pochwalić się już podobnym, z czego jestem mega dumna! ^_^ Pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. a widziałas Age?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! mam nawet z nią zdjęcie :)

      Usuń
    2. ale Ci zazdroszczę! Rozmawiałaś z nią trochę? Jaka jest tak prywatnie? :)

      Usuń
    3. oczywiście, że rozmawiałam! p. Agnieszka jest bardzo sympatyczną osobą :) na spektakl przyjechała też jej rodzina, ponieważ mieszka w okolicach Giżycka, więc już w ogóle było miło ;)

      Usuń
  3. Super, zawsze fajnie jest spotkać osobiście aktora i wziąć autograf. Wtedy wspomnienia sa niezapomniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdobycie autografu osobiście to chyba najlepsze, co może spotkać kolekcjonera! :))

      Usuń
  4. Gratuluję :) Ja również byłem, ale Filipa nie udało mi się spotkać :(

    OdpowiedzUsuń