Translate

wtorek, 6 stycznia 2015

Julia Kamińska :)

Hejka!

Jak nastroje w Nowym Roku? U mnie przeziębienie trochę daje się we znaki, ale takie już są uroki zimy :D
W 2015 r. powracam z nowymi pomysłami, większym bagażem doświadczenia (jeżeli chodzi o blogowanie) i oczywiście z wieloma autografami, które swego czasu udało mi się otrzymać. Mam nadzieję, że czytelników na TĘCZĄ ZBIERANE będzie tylko przybywać!

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiej aktorki, która ujęła mnie swoją rolą w "Brzyduli"- Julii Kamińskiej:

Jutro po prawie 4 tygodniach w pełnej gotowości powracam do rzeczywistości- do szkoły, zajęć dodatkowych i innych obowiązków z tym związanych. O dziwo jestem dość pozytywnie nastawiona do tego...gorzej będzie ze wstawaniem o 6.15, ale to kwestia przyzwyczajenia ;)


Jak na dzień dzisiejszy życzę Wam wytrwałości w szkołach/pracach- byle do weekendu! Nie dajcie się zimie i niskim temperaturom, jakie się zapowiadają :)



Do następnego, Majka ;)

5 komentarzy: