Translate

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Michał Jurecki- nasi piłkarze ręczni nadal w grze! :)

Cześć!

Od dzisiaj oficjalnie rozpoczęłam ferie! :) Niestety jestem znowu przeziębiona, ale mam nadzieję, że to szybko minie!

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od polskiego szczypiornisty, którego również możemy oglądać na Mistrzostwach Świata w Katarze:



Dzisiejszy mecz był bardzo emocjonujący, ale całe szczęście udało się Polakom awansować dalej :)

Reprezentacja Polski awansowała do 1/4 finału mistrzostw świata w piłce ręcznej 2015. Biało-Czerwoni pokonali Szwecję w stosunku 24:20 (10:11). Dopiero końcówka zadecydowała, że Polacy zagrają w najlepszej ósemce turnieju, choć wiele czynników mogło wskazywać, że wcale tak nie będzie- onet sport
Następny mecz już w środę :))

A co u Was? Jakieś plany na ferie??


Trzymajcie się!
Do następnego, Majka ;)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    A mecz był świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację. Ja nieskromnie się pochwalę, że ze wszystkich Polaków jacy są na turnieju czyli 16 mam podpisy od 12. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ;)
    U mnie Przemysław Tytoń ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Właśnie oglądam mecz Polaków z Katarem,
    może im się uda :)

    OdpowiedzUsuń