Translate

sobota, 17 stycznia 2015

Paweł Domagała, czyli genialny aktor w "Wkręceni 2" :)

Cześć!

Właśnie przed chwilą wróciłam z kina, z "Wkręconych 2". Oczywiście nie mogłam ominąć tego filmu, mimo, że nie przepadam za polskimi komediami :) Sądzę, że świetna obsada zdecydowanie skłania ludzi do obejrzenia "Wkręconych 2".

Korzystając z okazji, dzisiaj przedstawiam Wam autograf od według mnie genialnego i megaaa zabawnego aktora, znanego też m.in. z "O mnie się nie martw"- Pawła Domagały:


 (jeden autograf przeznaczam na wymianę)


 Pan Paweł dołączył także krótki liścik :)



;)


 Za tydzień rozpoczynam ferie:) Oceny już wystawione. A jak u Was? Zapowiada się u mnie ciekawy tydzień pełen nauki...i muzyki! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :) Trzymajcie się!

Do następnego, Majka ;)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję, ja również byłem na tym filmie.
    Na prawdę mega, tak samo jak pierwsza część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pod jaki adres pisałaś do Pana Pawła ? Bardzo go lubię i też chce od niego autograf ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zapraszam do siebie na post o autografie od bardzo szczególnej osoby http://natienchanted.blogspot.com/2015/01/jerzy-stuhr.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację :) Zapraszam do mnie na NN :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Gratuluję ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń