Translate

niedziela, 1 marca 2015

Joanna Orleańska i książka "Bóg, kasa i rock'n'roll" :)

Hejka!

Słoneczna niedziela, od razu widać więcej uśmiechniętych ludzi na ulicach :)

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf i zdjęcie ze spotkania w Gdyni z p. Joanna Orleańską :



W ten weekend między nauką, a czasem spędzonym z rodzinką odnalazłam czas na czytanie książki Hołowni i Prokopa pt. "Bóg, kasa i rock'n'roll" i muszę Wam powiedzieć, że jeszcze takiej książki nie czytałam...Jest odmienna od tych wszystkich, jakie do tej pory poznałam.
Daje wiele do myślenia, ale też porusza problemy, o których w otwartych wypowiedziach z ludźmi nie rozmawiamy, bo...no właśnie dlaczego???


Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w kolejnym poście :) Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to jutro będę miała okazję spotkać się z p. Szymonem Hołownią ;)

Na niedzielne popołudnie przesyłam tą oto myśl:

Trzymajcie się!

Do następnego, Majka ;)

8 komentarzy: