Translate

czwartek, 2 kwietnia 2015

Józef Pawłowski :)

Cześć!

Jak przygotowania do świąt? Czy u Was też jest pogoda zgodna z powiedzeniem:"Kwiecień, plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata" ?

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od młodego, polskiego aktora, głównie znanego z "Miasta 44"- Józefa Pawłowskiego:


Już nie mogę się doczekać kolejnych produkcji z udziałem Józka  :) Parę tygodni temu byłam w Teatrze Muzycznym w Gdyni, w którym co roku odbywa się Festiwal Filmowy. Miło było przypomnieć sobie moje spotkanie z Józkiem, dlatego postanowiłam, że to własnie jego autograf dzisiaj zamieszczę ;)

Zmieniając zupełnie temat, chciałam Wam wszystkim złożyć serdeczne życzenia z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych!!!


Kochani, na zakończenie nie sposób nie wspomnieć o bardzo ważnym dniu dla Ludzi Kościoła-
2 kwietnia 2005 roku o godzinie 21:37 zmarł nasz ukochany Ojciec Święty Jan Paweł II <3

Jeśli macie ochotę, możecie zobaczyć jeden z moich wcześniejszych postów dotyczący tego Wielkiego Człowieka: http://autografyteczazbierane.blogspot.com/2014/04/wspaniay-dzien-dla-polakow-wymarzony.html

Na zakończenie tego wpisu przesyłam Wam moje ulubione słowa papieża:


Do następnego (po świętach), Majka ;)

9 komentarzy: