Translate

piątek, 24 kwietnia 2015

Stefan Pawłowski, czyli Marcin z "O mnie się nie martw" :)

Cześć!

Co u Wam słychać? Jak nastroje w coraz cieplejsze, wiosenne dni?
Jak pewnie zauważyliście w ostatnich miesiącach lekko zaniedbałam regularne umieszczanie wpisów :/ Jestem z tego powodu bardzoo niezadowolona :(
Teraz już coraz bliżej do wakacji, więc mam nadzieję, że uda mi się jakoś te braki nadrobić!

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf również od pana Pawłowskiego, ale tym razem od Stefana:


 Pan Stefan jest jednym z głównych bohaterów mojego ulubionego serialu :) Jak dla mnie "O mnie się nie martw" jest świetną komedią, szczególnie na początek weekendu. W serialu gra między innymi również Joanna Kulig, Paweł Domagała :) Może ktoś z Was także jest fanem przygód Igi Małeckiej?



 Dzisiaj piątek, więc okazja do obejrzenia kolejnego odcinka.

Na zakończenie przesyłam krótką sentencję, która bez wątpienia podtrzymywała mnie w tym tygodniu na duchu:


Do następnego, Majka ;)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję grafu! ;)

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację ! Powiesz na jaki adres wysyłałaś, abym i ja mogła do niego napisać :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do "Tagu Zbieraczy Autografów". Pozdrawiam :) blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do "Tagu Zbieraczy Autografów". Pozdrawiam :) blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;)

    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! ;)
    Możesz mi powiedzieć na jaki adres wysłałaś prośbę? :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń