Translate

wtorek, 5 maja 2015

Karolina Gorczyca ;)

Hejka!

W przerwie między nauką postanowiłam wstawić kolejny post związany z naszym cudownym kolekcjonerstwem ^_^ Niestety w ostatnim miesiącu otrzymałam niewiele autografów, ale mam nadzieję, że przy kolejnych wyjazdach do stolicy uda mi się nadrobić zaległości :)

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf, który udało mi się zdobyć podczas ferii w Warszawie. Jest on od polskiej aktorki- Karoliny Gorczycy:



Jak Wasze wiosenne nastroje? Pogoda płata nam figle, a przeziębionych ciągle nie brakuje. Na przykład w moim mieście dzisiaj było rano 9 stopni, w południe ok. 25, a już po godzinie 15 temperatura spadła do jakiś 12 stopni...i jak tu mieć mocne nerwy? :D


A jaka pogoda panuje wewnątrz Was? Deszcz u maturzystów? czy może słońce spowodowane świetnym dniem w szkole/pracy? :)

Przesyłam muzyczkę na dziś: https://www.youtube.com/watch?t=167&v=Khpzs-7WWeA :))

Na koniec myśl na nadchodzące dni...



Do następnego, Majka ;)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję grafu ;)

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ją lubię. Gratuluję zdjęcia i autografów :)
    Pozdrawiam,
    dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ją lubię. Gratuluję zdjęcia i autografów :)
    Pozdrawiam,
    dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ją lubię. Gratuluję zdjęcia i autografów :)
    Pozdrawiam,
    dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń