Translate

wtorek, 30 czerwca 2015

Izabela Kuna

Cześć!

W końcu doczekaliśmy się zakończenia roku szkolnego 2014/2015. Kto się cieszy?

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od genialnej polskiej aktorki- Izabeli Kuny:


Powiem Wam szczerze, że długo czekałam na te wakacje...Nie ukrywam, że ostatni rok szkolny był dla mnie dość pracowity i intensywny. ale opłacało się :) Ostatnio parę razy słyszałam cytat, który mocno utkwił mi w głowie:
 "Najcenniejszym podarunkiem, jaki można dać dziecku, jest wykształcenie"

Jak Wasze wyniki? Czerwony pasek jest? 
Póki co zaczęliśmy wakacje i chyba nikt z tego powodu nie jest smutny :D 
Dodatkowo niebawem zaczną się upały w całej Polsce, więc nic, tylko się cieszyć! 

Do następnego, Majka ;)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję i zapraszam do mnie ! :)
    http://autografyrafalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację!

    Zapraszamy na naszego bloga -> autografypatrykaikingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Dodałam Cię do polecanych.

    OdpowiedzUsuń