Translate

piątek, 3 lipca 2015

Mariusz Czerkawski :)

Hejka!

Ale gorąco! Pierwsza opalenizna na ciele już jest :D

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf i zdjęcie ze spotkania z byłym polskim hokeistą- Mariuszem Czerkawskim:




Autografy udało mi się zdobyć na Pikniku Olimpijskim w Warszawie :)

Niebawem zapraszam do zakładki WYMIANA- dodałam więcej autografów, może coś Was zainteresuje :)


Przez następne dni będę musiała podjąć ważną decyzję, wiążącą się z nowym etapem mojego życia. Jeśli okaże się to dobry wybór- zyskam bardzo dużo. ale co jeśli nie...
Czy wybory muszą być aż tak trudne???


Teoretycznie codziennie dokonujemy wielu wyborów związanych, np. ze zjedzeniem arbuza lub pizzy :) Natomiast gdy w praktyce dostajemy od losu szansę, pewnego rodzaju wyzwanie- wahamy się.

Na dzień dzisiejszy nie jestem jeszcze pewna, czy zaryzykuję i rzucę się na głęboką wodę. Jedno jest pewne- zrobię wszystko, aby mieć poczucie, że wypełniłam swoje zadanie najlepiej, jak potrafiłam.

Na dzisiaj to tyle.
Przesyłam gorące buziaczki :)



Do następnego, Majka ;)

8 komentarzy:

  1. Gratulację!

    Zapraszamy na nasz blog -> autografypatrykaikingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)))))))))))))))
    http://autografymoje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! Zapraszam do mnie http://skoki-narciarskie-kocham-to.blogspot.com/2015/07/adam-maysz.html

    OdpowiedzUsuń