Translate

środa, 27 stycznia 2016

Marcin Prokop +relacja z koncertu Ellie Goulding

Hejka!

Za mną już ponad tydzień ferii zimowych. w tegoroczne wolne miałam okazję ponownie odwiedzić Warszawę, gdzie udało mi się zdobyć wiele nowych autografów :)

Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z nich- prosto z Dzień Dobry TVN od Marcina Prokopa:




Co do tych paru dni spędzonych w stolicy- w sobotni wieczór byłam na koncercie cudownej piosenkarki- Ellie Goulding! Atmosfera, ludzie, a przede wszystkim fantastyczne piosenki sprawiły, że ten koncert na długo zapadnie w mojej pamięci <3 Może ktoś z Was też był? :)


Poza tym, że nowa trasa koncertowa Ellie według mnie jest przygotowana na wysokim poziomie (mam na myśli program koncertów, tancerzy, stylizacje, efekty specjalne itd.), to polscy fani też nie zawiedli! Podczas piosenki "Army" (wrzucam Wam link do niej: https://www.youtube.com/watch?v=jTTNWpag6fI  ) wszyscy unieśli kartki z #polisharmy, co wzruszyło wokalistkę. Podzieliła się tym na swoich profilach w internecie:


Ellie Goulding zaśpiewała większość piosenek z nowej, jak i starszej płyty. Przy ostatnim kawałku "Love me like you do" cały Torwar śpiewał razem z nią! Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tak wspaniałym koncercie. Jeśli będziecie mieli kiedyś okazję posłuchać EG na żywo, to serdecznie Was do tego zachęcam :)


Do następnego, Majka ;)

PS Zaktualizowałam zakładkę WYMIANA :) 

6 komentarzy: